Jak dokonać rezerwacji?

Dla maksymalnego ułatwienia rezerwacji właściwego dla Ciebie wyjazdu, stworzyliśmy własny bardzo prosty i szybki formularz rezerwacyjny po wypełnieniu, którego można szybko i bezpiecznie potwierdzić zgłoszenie płatnością korzystając z szybkiego przelewu on-line, karty płatniczej, przelewu tradycyjnego.

 

Jaki dokument potwierdza dokonanie rezerwacji?

Dokumentem potwierdzającym złożenie rezerwacji jest Umowa wygenerowana w zakładce Moje konto po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego przez Klienta. Wygenerowana umowa jest drukowana automatycznie z systemu komputerowego i jest prawnie obowiązująca dla organizatora turystyki zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29.08.1997 r.

 

Z jakich miast wyjeżdżamy?

Poniżej lista miast i konkretnych punktów, z których ruszamy na nasze wyjazdy:

  • Warszawa – parking pod Pałacem Kultury i Nauki – naprzeciwko KINOTEKI
  • Łódź – stacja benzynowa k. marketu Obi ul. Rokicińska 192
  • Katowice – stacja benzynowa BP z McDonalds przy Alei Górnośląskiej, autostrada A4 w kierunku Wrocławia
  • Wrocław – Park Handlowy Bielany, parking dla autokarów przy IKEA, ul. Czekoladowa 5
  • Kraków – ul. Pasternik 66, stacja benzynowa Arge po prawej stronie wyjeżdżając z Krakowa w kierunku autostrady A4
  • Poznań – Franowo, Szwedzka 2 koło restauracji McDonald’s
  • Toruń – Autostrada A1 – MOP Nowa Wieś (w kierunku Łodzi)
  • Gdańsk – Dworzec Główny PKP, ul. Wały Jagiellońskie 2

 

Czy cena podana na górze strony jest całkowita?

Do podanej ceny za wyjazd zostanie doliczona obowiązkowa składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny oraz ubezpieczenie NNW oraz KL (w przypadku wyjazdu zagranicznego). Zatem całkowita kwota będzie w umowie.

 

Jak mogę zarezerwować cały pokój?

Prosimy o złożenie osobnych rezerwacji dla każdego uczestnika. Wszyscy wybierzcie ten sam rodzaj pokoju, na przykład 4-osobowy, a następnie napiszcie w uwagach informację, że chcecie być z poszczególnymi osobami w pokoju bądź wyślijcie emaila w tej sprawie na: bok@travelandmore.pl.

 

Co zrobić żeby być w pokoju razem ze znajomymi?

Napiszcie w wiadomości bądź podczas rezerwacji informację z kim jedziecie i zakwaterujemy Was razem.

 

Ile trwa doba hotelowa?

Doba hotelowa (a co za tym idzie świadczenia hotelowe określone w ofercie, umowie np. nocleg, wyżywienie i inne) w hotelach i apartamentach kończy się w oparciu o wewnętrzny regulamin danego obiektu. Przeważnie jest to godzina: wykwaterowanie – 8:00-10.00, a zaś zakwaterowanie – 14.00-15.00. W przypadku oferty all inclusive rozpoczęcie świadczeń następuje po zameldowaniu w hotelu, pod warunkiem, że trwa już pierwsza doba hotelowa, a kończy się z momentem wykwaterowania, jednak nie później niż koniec ostatniej doby hotelowej. 

 

Kiedy należy opuścić pokój hotelowy?

Pokoje należy opuścić do godz. 10.00 lub 12.00 w dniu wykwaterowania lub gdy wewnętrzne przepisy mówią inaczej, bez względu na godzinę zakwaterowania oraz późną godzinę wyjazdu. Klienci najczęściej otrzymują pokój do składowania bagażu/

 

W jaki sposób liczone są dni prezentowane na stronie?

Prezentacja dni na stronie obejmuje cały czas trwania imprezy turystycznej. Rozpoczyna się ona w momencie zbiórki w miejscu wsiadania do autokaru, a kończy w momencie przyjazdu z powrotem do kraju i opuszczenia autokaru przez Klienta. Ilość noclegów gwarantowanych wynika z informacji w programie, także w informacji jakie usługi zawiera cena.

 

Czy mogę zabrać sprzęt sportowy lub zwierzę domowe?

Można zabrać sprzęt sportowy według standardu o którym jest mowa na stronie internetowej (wyjazdy zimowe oraz sportowe) bądź według opłaty jako dodatkowy bagaż. W przypadku zwierząt domowych nie ma możliwości zabrania ich na wyjazd.

 

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

W wyniku zaistnienia uchybień w trakcie realizacji imprezy, Uczestnik ma prawo i obowiązek poinformowania pilota lub rezydenta Travel & More o zauważonych uchybieniach oraz żądania podjęcia środków naprawczych. Niezależnie od zawiadomienia o uchybieniach Uczestnik może złożyć organizatorowi turystyki reklamację w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zakończenia imprezy. Reklamacja Uczestnika powinna być sporządzona w formie pisemnej i doręczona listem poleconym (nie faxem i nie e-mailem) na adres siedziby Travel & More. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis zauważonych uchybień oraz propozycję zadośćuczynienia. Reklamacje rozpoznawane będą w terminie do 30 dni od dnia wpłynięcia do siedziby Travel & More. Powodem reklamacji Uczestnika nie mogą być uchybienia, za które Biuro nie ponosi odpowiedzialności tj. takie, które wynikają wyłącznie z działań lub zaniechań Uczestnika, osób trzecich, nie uczestniczących w wykonywaniu usług przewidzianych w umowie, jeżeli tych działań i zaniechań nie można było przewidzieć, ani ich uniknąć oraz szkód wywołanych działaniem siły wyższej.

 

W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub anulować rezerwację?

W celu zmiany lub anulacji rezerwacji najlepiej skontaktować się Biurem Obsługi Klienta, e-mail: bok@travelandmore.pl.

 

Czy cena imprezy może ulec zmianie?

Cena imprezy, już po rezerwacji, może ulec zmianie jedynie ze względu na zmiany kursów walut, kosztów transportu lub opłat lotniskowych, portowych itp. Tym samym Uczestnik zostanie powiadomiony o tym przed rozpoczęciem podróży.

 

Na czym polega lista rezerwowa? Czy muszę wpłacać zaliczkę?

W przypadku, gdy się skończą miejsca na wyjazd prowadzimy listę rezerwową – w celu zapisania się prosimy o informację na email: bok@travelandmore.pl. Zapisanie się jest bezpłatne, jednakże nie gwarantuje udziału w wyjeździe. Do osób z listy rezerwowej dzwonimy tylko wtedy, gdy zwolnią się miejsca.

 

Jestem tegorocznym maturzystą lub uczę się w szkole policealnej. Czy przysługuje mi zniżka studencka? Jak złożyć rezerwację ze zniżką?

Podczas zakładania rezerwacji wybierz opcję „Student”.

 

Jaki dokument muszę posiadać aby skorzystać ze zniżki dla studentów -100 zł?

Ważna legitymacja studencka, niezależnie czy są to studia doktoranckie, czy magisterskie. Jeżeli natomiast dopiero co dostałeś się na studia i nie masz jeszcze legitymacji to wystarczy jak zabierzesz ze sobą na wyjazd dokument potwierdzający przyjęcie na studia. Zniżka obowiązuje również dla osób uczęszczających do studium policealnego.

 

Ile mam czasu na dokonanie płatności po złożeniu rezerwacji?

Uczestnik zobowiązany jest przesłać bankowy dowód wpłaty e-mailem w ciągu 24 godzin po dokonaniu rezerwacji na adres e-mail: bok@travelandmore.pl. Pozostałą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy określony w zawartej z Uczestnikiem umowie w terminie 31 dni przed datą rozpoczęcia imprezy turystycznej. W przypadku zakupu imprezy turystycznej w terminie krótszym niż 31 dni przed datą rozpoczęcia imprezy turystycznej Uczestnik zobowiązany jest do wpłaty całej ceny w momencie rezerwacji.

 

Jadę sam, nie chcę ponosić dodatkowych kosztów za wolne miejsce w pokoju. Co zrobić aby zostać dokwaterowanym do innych uczestników?

Napisać w komentarzu, że jedzie się jak „SINGIEL”. W ramach możliwości dokwaterujemy Cię do osób, które też jadą w pojedynkę albo mają puste miejsce w pokoju. W razie wątpliwości, zadzwonimy przed wyjazdem.

 

Czy wystawiacie faktury?

Faktury VAT wystawiamy po zakończonym wyjeździe. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, napisz na maila: bok@travelandmore.pl podając pełne dane płatnika faktury VAT oraz specjalne uwagi dotyczące jej treści. Jeżeli chcesz otrzymać wersję papierową faktury, podaj również adres do wysyłki.

 

W autokarze chcę siedzieć blisko znajomych, jak to zrobić?

Jeżeli jedziecie z jednego miasta i jesteście w tej samej grupie znajomych, przydzielimy Wam miejsca możliwie jak najbliżej. Jeżeli jednak na wyjazd jedziecie innymi autokarami z różnych miast, nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.

 

Kiedy dostanę ostateczną informację dotyczącą odjazdu?

Potwierdzone godziny i miejsca wsiadania prześlemy mailem w Komunikacie Wyjazdowym na 3 dni przed wyjazdem.

 

Wybrałem dojazd własny, skąd dowiem się dokąd mam jechać?

Na 3 dni przed wyjazdem wyślemy Ci mailem w Komunikacie Wyjazdowym adres hotelu, godzinę zakwaterowania oraz numer telefonu do pilota.

 

Ile bagażu mogę zabrać ze sobą?

Ze względu na Wasz komfort i bezpieczeństwo w naszych autokarach obowiązują limity bagażu: 1 bagaż główny (miękka torba) o wadze do 20kg. 1 komplet sprzętu sportowego do 12kg – (deska plus buty/narty- buty i kije) 1 bagaż podręczny (o wymiarach pozwalających umieścić go pod nogami lub na górnej półce autokaru).

 

Jak wyglądają pokoje, apartamenty?

Przy każdym z wyjazdów staramy się jak najdokładniej opisać wygląd pokoi / apartamentów w sekcji „zakwaterowanie”. Jeśli dany obiekt nimi dysponuje, udostępniamy zdjęcia poszczególnych pokoi / apartamentów, a jeśli nie to staramy się opisać je jak najbardziej obiektywnie i dokładnie.

 

Jeżeli ze względu na złe warunki atmosferyczne zostaną zamknięte wyciągi, to czy nastąpi zwrot pieniędzy przez dany region?

Zdecydowanie nastawiamy się na to, że wszystkie lub większość wyciągów będzie otwarta. Jeżeli faktycznie wszystkie trasy są zamknięte, większość regionów zwraca pieniądze za niewykorzystane dni jazdy.